Nadrzędnym celem firmy TOMPOL jest spełnianie oczekiwań klienta oraz osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług poprzez ich jakość , rzetelność , terminowość i kompleksowość.
Politykę jakości realizujemy działaniami w ramach wprowadzonego w naszej spółce systemu zarządzania jakością , który spełnia wymagania normy ISO 9001-2008 przy pełnym zaangażowaniu całego kierownictwa i udziale wszystkich pracowników.
Dla naszej firmy oznacza to :
* spełnianie potrzeb naszych klientów oraz prowadzenie kompetentnych konsultacji i doradztwa jak również bezbłędną realizację zamówienia.
* tworzenie wzajemnego zaufania i poszanowania wśród naszych partnerów handlowych poprzez właściwą działalność i naszą postawę.
W związku z tym :
* każda bieżąca dostawa powinna być rekomendacją dla przyszłej współpracy.
* dokonujemy wnikliwej analizy i selekcji dostawców.
* zapewniamy wykwalifikowaną kadrę poprzez systematyczne szkolenia personelu.
* planujemy i dokumentujemy podejmowane działania związane z poprawą jakości.
Utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością poprzez wszystkich pracowników ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju i stabilizacji naszej firmy.